İlk 3 ay kanımızdan besleniyorlarmış, endişelendiğinde konulardan biriydi. Doktorum 3 ay bitince zorla kendini demişti şuan zorlamayı bırakın yemek yememek için tutuyorum kendimi kontrol edemiyorum yerken. İnşallah geçecek. Açlık şekeriniz düşmesin biraz kraker biraz su derken açılır inşallah iştahınız. Rabbim yardımcınız olsun 🌹