d190516 benim dün muayenem vardı canım nişanım geldiğini söyledim. Çatıya çıkardı beni de eliyle bi baktı bi parmak açıklığın var yani 1 cm dedi. Suyun gelirse yada düzenli sancıların olursa gel dedi. Cuma günü tekrar görüşürüz dedi. Nişan olayını dikkate almadı anlıcağın. Nişan geldikten 2 hafta sonra da doğum yapanlar var. Baktı dikkatli bişey yok dedi bana