Meyra61 evet canım ben şuan 31 haftadayım. benim 11. haftada kanamam olmuştu o zaman yapılmıştı 29 da gittim kan uyusmazligini sormak için doktor bi test yapalim bakalım dedi sonuç negatif çıktı iğneye gerek yok dogumda yapilacak zaten hem de ilk gebelikte sorun olmaz dedi. bak bu testte annenin kanı bebeğin kanina karışmış mi diye bakıyorlar pozitif olursa kana karışmış bebek etkilenmiş demek. negatif olursa kana karışmamış bebek etkilenmemiş demek. doktorum bu şekilde açıkladı bana. bende çok kafama taktım çok araştırdım bu konuyu.