GuelGltkn Merhaba bende özele gidiyordum suan 40+3 üm dogumu bekliyorum 29. Haftamda devlete gecis yaptim cunku gercekten kotulemek istemiyorum.hepsi ayni degildir belki ama özeller bana samimi gelmiyor ben devlette hep azarliyolar vs diye ilgisiz diye özel istiyodum fakat özelde hemen su bu diye isi paraya cevirmelerinide göz önünde bulundurarak devlete gecis yaptim Ankarada yeni bir hastane zaten ama özel de gittigim.hastanede iki gorumcemde dogum yapmis ve cocuklarini kuveze almislar yani sırf gelinsin diye belkide aciklama yapmiyolar pek fazla hep olumlu gibi olabiliyolar, progeston bende kullandim kanama için ilk basta kanamam olmustu ama siz ferah tutun icinizi iyice dusunun esinizle bu konuyu konusun ve mantikli gelen karari uygulayin derim.