PrenssAnnesiiii Çok sevindim riski atlamanıza 😍benim de erken doğum riskim var bir ay önce başladı 24 haftada. Biraz toparlamıştı rahim ağzı 3,2 ye kadar çıkmıştı bugün 2,3 e düşmüş. Bir de bebek başaşağı pozisyonda dedi doktorum. 37 leri göremeyeceğiz dedi 😢 çok moralim bozuk sizin erken doğum tehlikenizin sebebi neydi??