Benimcanimoglum_55 Kızlar Vanda detaylı ultrason yaptıran var mi ? Hangi hastanede yaptırdınız? Randevu aldınız mı?
Durumm Benimcanimoglum_55 ben bölge hastanesinde yaptırdım bi de araştırmada yapılıyor. Randevu gerekiyor önce kadın Doğuma gidiyorsun sonra orası seni perinatolojiye gönderiyor perinatoloji de gün veriyor
Deniz65 Benimcanimoglum_55 kampüstekini öneririm kadın dogumcunun yönlendirmesi gerekiyor telefondan sıra alabilirsiniz
Snglmhmt Benimcanimoglum_55 bölge hastanesinde yaptıracaksanız önce kadın doğumcuya girip muayne olacaksınız o size kağıt yazıp peritanolojiye yönlendirecek ve size prdan gün verecekler ne kadar erken gittiniz o kadar iyi ben 18. Haftada gittim 24. Haftaya gün verdiler
Durumm Benimcanimoglum_55 orada da ayni oluyor önce kadın Doğuma gözükceksiniz sonra da o sizi perinatolojiye yönlendiriyor detaylı usg için geldim deyince.. perinatoloji de gün veriyor
Snglmhmt Benimcanimoglum_55 orda kadın doğumcuya sıra almanıza gerek yok biz gittiğimizde sabah çok erken saatlerde gelmemizi ilk 10 kişi arasına girersek alacaklarını söylemişti görevli yani orda yaptıracaksan sabah 5 gibi gidip ilk 10 kişi arasına girmeniz gerekiyor
Benimcanimoglum_55 Snglmhmt tamam çok teşekkür ederim ilçeden gidicem doktorun ismini biliyor musunuz 21. Haftadayım eşimin izni de yok başka gün o gün halledebiliriz insallah 4 gibi falan çıkıcaz burdan
Ebru24 Ben gittim yüzüncüyıla orda muayane olmadım kendi doktorum söledi eşim gidip 6 da kimliğimi verdi gün içerisinde aldı beni doktorun adıda gökçenaz kendi doktorum kağıt yazıp verdi içeri girerken verdim onlar anlıyolar
Benimcanimoglum_55 Ebru24 banada küçük bir kagit verdi doktorum.. Inşallah beni de alır erkenden gitcem
elgiz61 Merhaba Güzel Anneler; öncelikle buraya yazan tüm forumdaki annelere çok teşekkür etmeyi bir borç biliyorum. Memlekette kontrole gittiğimde perinotolog ya da radyologa muayene olmalısın dediği andan beri bu forumu okuyorum. Çünkü Hakkari' de görev yapıyorum. Burada perinotoloji bölümü malesef yok. Van' da bu konuda kimler iyi, özel hastaneler yapıyor mu diye araştırdım. Öncelikle Lokman hekim hastanesine sordum. Orada bu konuyla ilgilenen Perinotolojı bölümü yok. Bölge Eğitim Araştırma hastanesi ve Dursun Odabaş Tıp Merkezinde konunun uzmanları bulunmaktadır .Ben MHRS randevu sisteminden Kadın Doğum bölümüne sistem randevu vermedği için alamadım. Şansımı Dursun Odabaş'tan yana kullandım. Gündüz aradım hastanenin telefonu sürekli meşgul dolayısıyla ulaşamadım. Hastanenin hasta hakları birimiyle görüştüm. Hastaneden randevu alabilmeniz için Gece 00:00- 01:00 saatleri arasında aramam gerektiğini söylediler. Ve 30 dakika aramadan sonra hat düştü bir hafta sonrasına Kadın Doğuma randevu verdi. Bu arada burada görev yapan Hemşire Hanım randevu alabilirsen burdaki (Hakkari) kadın Doğumdan randevu alıp sevkli gitmem konusunda bana fikir verdi. ( kendisine burdan çok teşekkür ediyorum) Burdaki kadın doğuma gittim . Durumu anlattım. Van Dursun Odabaş Tıp Merkezi Perinotoloji Bölümüne sevk yaptı. Ve Perinotoloji randevu alma zamanı: Sabaha karşı saat 04:30 sularında hastanenin önündeydik. Bizim önümüzde bir kişi vardı. Önce isminizi listeye yazdırıyorsunuz. Biz erken gittiğimiz için 2. sıraya adımızı yazdırdık, şanslıydık... 1. sırada gelen hasta yakını kimlikleri o topladı ve sıraya koydu. Biz Sabaha kadar hastanede bekledik çünkü ne olur ne biter bilmediğimiz için. Sonrasında saat 08:00' gibi sekreter geldi. kimlik sırasına göre sıraya aldı. Tam 09:00' da bizi içeri almaya başladılar. Bizim doktorumuz Gökçe Naz Küçükbaş'tı. Kendisi çok tatlı ve sempatik bir perinotolog . Kendisine aklınıza takılan bir şey varsa sorabilirsiniz. Burdan kendisine çok teşekkür ediyorum eğer okursa da çok mutlu olurum. Tek tek anlattı . 15-20 dakika sürüyor. Size cd vermiyorlar bize bir tane ultrason kağıdı ve sonuç kağıdını verdiler. Zor, stresli ve uykusuz bir gündü ama muayene olabildik.Eğer uzaktan geliyorsanız ve süreci bilmiyorsunuz süreci sizinle paylaşmak istedim. Umarım burayı okuyan güzel annelere bir faydam olmuştur. Sağlıcakla kalın her zaman... Güzel Rabbim en güzel şekilde en sağlıklı şekilde evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin.
elgiz61 Merhaba Güzel Anneler; öncelikle buraya yazan tüm forumdaki annelere çok teşekkür etmeyi bir borç biliyorum. Memlekette kontrole gittiğimde perinotolog ya da radyologa muayene olmalısın dediği andan beri bu forumu okuyorum. Çünkü Hakkari' de görev yapıyorum. Burada perinotoloji bölümü malesef yok. Van' da bu konuda kimler iyi, özel hastaneler yapıyor mu diye araştırdım. Öncelikle Lokman hekim hastanesine sordum. Orada bu konuyla ilgilenen Perinotolojı bölümü yok. Bölge Eğitim Araştırma hastanesi ve Dursun Odabaş Tıp Merkezinde konunun uzmanları bulunmaktadır .Ben MHRS randevu sisteminden Kadın Doğum bölümüne sistem randevu vermedği için alamadım. Şansımı Dursun Odabaş'tan yana kullandım. Gündüz aradım hastanenin telefonu sürekli meşgul dolayısıyla ulaşamadım. Hastanenin hasta hakları birimiyle görüştüm. Hastaneden randevu alabilmeniz için Gece 00:00- 01:00 saatleri arasında aramam gerektiğini söylediler. Ve 30 dakika aramadan sonra hat düştü bir hafta sonrasına Kadın Doğuma randevu verdi. Bu arada burada görev yapan Hemşire Hanım randevu alabilirsen burdaki (Hakkari) kadın Doğumdan randevu alıp sevkli gitmem konusunda bana fikir verdi. ( kendisine burdan çok teşekkür ediyorum) Burdaki kadın doğuma gittim . Durumu anlattım. Van Dursun Odabaş Tıp Merkezi Perinotoloji Bölümüne sevk yaptı. Ve Perinotoloji randevu alma zamanı: Sabaha karşı saat 04:30 sularında hastanenin önündeydik. Bizim önümüzde bir kişi vardı. Önce isminizi listeye yazdırıyorsunuz. Biz erken gittiğimiz için 2. sıraya adımızı yazdırdık, şanslıydık... 1. sırada gelen hasta yakını kimlikleri o topladı ve sıraya koydu. Biz Sabaha kadar hastanede bekledik çünkü ne olur ne biter bilmediğimiz için. Sonrasında saat 08:00' gibi sekreter geldi. kimlik sırasına göre sıraya aldı. Tam 09:00' da bizi içeri almaya başladılar. Bizim doktorumuz Gökçe Naz Küçükbaş'tı. Kendisi çok tatlı ve sempatik bir perinotolog . Kendisine aklınıza takılan bir şey varsa sorabilirsiniz. Burdan kendisine çok teşekkür ediyorum eğer okursa da çok mutlu olurum. Tek tek anlattı . 15-20 dakika sürüyor. Size cd vermiyorlar bize bir tane ultrason kağıdı ve sonuç kağıdını verdiler. Zor, stresli ve uykusuz bir gündü ama muayene olabildik.Eğer uzaktan geliyorsanız ve süreci bilmiyorsunuz süreci sizinle paylaşmak istedim. Umarım burayı okuyan güzel annelere bir faydam olmuştur. Sağlıcakla kalın her zaman... Güzel Rabbim en güzel şekilde en sağlıklı şekilde evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin.
Gamigami elgiz61 hocam buralarda değilsinizdir ama bi umut yazayım dedim burandaysanız size bu süreçle ilgili sorun vardı on dk arasam siİ olur mu öğretmenim işin içinden çıkamadım