Ileyda_12 Merhabalar dün çok çok açık pembe alıntı geldi bugünde kahverengi akinti geldi sabah hasta olucam sandım ama hasta olmadım hiçbi ağrım yok sebebi nedir acaba lütfen yardımcı olurmusunuz
Ileyda_12 Canan_seckin inşallah öyledir ama bu ay pek birlikte olmadık bide bikac ilaç kullanmıştım antibiyotik falan insalah varsa bisey olmamistir
sevval55 Ileyda_12 nasipse oluyo canım ben hamile kaldıgım ay sadece 1 gün beraberlik yaşamıştım🙏🏻 Ve o ay antibiyotik hap ipne ve krem kullanmıstım
sevval55 Ileyda_12 hayır bir sorun yok çok şükür. Hatta bilmeden neler ne temizlikler yapmısım ramazanda iftarcılar ağırladım ettim Allah isterse her türlü oluyor...
sevval55 Ileyda_12 suan degilseniz bile zaten 6 ay normal kabul ediliyor insallah en tez zamanda olur🙏🏻🙏🏻🙏🏻