Suragurlrr Türkiye hastanesi / Ayşe Solaroğlu emin olun çok memnun kalacaksınız. İşinin ehli ilgili ve çok güleryüzlü 😊 Ben ilk 3 veya 4 kontrole Derindere Hastanesi- beyhan badoğluna gittim bin pişman oldum aman diyim o ne suratsızlıklık o ne karamsarlık o ne herşeye burun kıvırmak ve tabiki saygısızlık 😯hayatında kötü giden şeylerin acısını hiç tanımadığı hastalarından çıkarıyor gibi evime yakın diye gitmeyi düşünürsünüz belki kesinlikle tavsiye etmiyorum 😊