Htcnrksalan ilk gebeliğimde yaşadım bu durumu,dr şekerden şüphelendi ama normal çıktı, diğer tarama testleri de normaldi. Oğlumun kafası 2 hafta önden ,karnı bir hafta önden gidiyordu, bacakları normaldi.(koca kafalı göbüşlü bücür hala kendisi 😄). Sizin veya eşiniz uzun falansa bebeğin büyük olması normalmiş. Dr bana kalabalığa girme özellikle çocuklu yerler vs karnına çarpabilirler dikkatli ol dedi