Damla6606 Meraba kızlar bu haftalarda bebeklerinizin kilosu nasıldı bizim bugün kontrolümüz vardı hersey yolunda ama birazcık açılmam varmış dinlenmemi söyledi ama 10 aylık bebegimle napcam bilmiyorum 😔 dua edin zamanında gelsin ogluşum
sozer1 Damla6606 ben 31+5 im bugün gittim benimde nst de 3 kere sancım 65 e çıktı ama doktor bişey demesi rahat biraz doktorum haftaya tekrar gel çekelim ama gece falan kötü olursan çektir nst dedi, kilosu 1.714 boyuda 42 cm di
Damla6606 sozer1 canım ben yurtdısında yaşıyorum burda erken baslıyo vajinal muaneler bide kasılmam ve baskı yapması coktu bebegin normalde muane etmiycekti ama ben istedim yapıncada ortaya cıktı
sozer1 Damla6606 bende yaptırmak istiyorum ama korkuyorumda erken doğumu tetiklemil olmayalım diye , benimde yalancı doğum sancılarım çok
Damla6606 sozer1 sakıncalı olsaydı yapmazlardı burdakiler 19. Haftamdan beri yapılıyo bana ilk bebegimdede yapılmıştı bi sıkıntı olmadı