DilanKaya Hamile dış çekimi yaptırmak istiyorum ama doğumum Mart ayı olarak görünüyor. Kış, soğuk, yağmur, çamur nasıl olacak bilmiyorum😁 Bir öneriniz var mı 🦄
OznurC Sadece öneri olarak bulunduğunuz yerde kar varsa dağ teleferik falan gibi yerler çekim için uygun olabilir benimde Ocak’ta doğumum inşallah bende kasım gibi Uludağda yapmayı düşünüyorum
DilanKaya OznurC Uludağ güzel fikirmiş 😁 Bana yakın kartepe var bende orayı düşünebilirim ama üşürmüyüm hasta olur muyum bilemedim 😁 birde ne giysem belli olmaz gibi kış çünkü kaban mont VS olur 😁
Hira17 OznurC bende düşünüyordum insanların yaza denk geliyor yapıyorlar çekimleri çok beğeniyorum ben nasıl yaparım diye benimde nasipse şubatta ama Uludağ fikri çok güzelmiş nasip olursa bende öyle yapayım 😇Sağlıcakla kucağımıza almamız nasip olsun inşallah meleklerimizi kızlar 🙏🏻🙏🏻
OznurC DilanKaya sadece çekimde elbise giyersinirsiniz hemen mont giyin biraz ısının bida çekinin ne olacakki