anneadayi-88 ayrıca düşük yaptığımda düşen kese patolojiye gönderildi kesenin ve içindeki bebeğin aynı zaman da Benimde tüm testlerim (kan,genetik vs)yapılması sonucu hiç bir sorun olmadığı alttan muayene esnasında bebeğim içimde bulunduğu amniyon zarına zarar vermesinden kaynaklı düşük yaşadığım hastasın aldığım belgelerle kanıtlandı donlarına kadar alıcam çok az kaldı 3 senedir mücadele ediyorum