Kızlar benim düsük riskim var gecen hafta kanamam olunca acile gittik doktor bebegin gayet iyi dedi sonra bakarken gülerek koca kafalı bisey olacak galiba dedi benim kafama takıldı. Bizim ailede koca kafalı kimsede yok acaba herhangi bi rahatsizlik olabilir mi? Daha 20 gün var kontrolüme. Bunu daha önce yasayan oldu mu? Bu arada 13+2yiz.