Kızlar bugun kontrolumde doktor suyumun azaldığını soyledi iki hafta önceye gore. Aslinda normalin ustunde gene ama azaa olmus normal sinir 5 benim suyum 7 çıkmış henüz sınırın altinda degil ama genede azalma var. Ben herhangi bir sivi gelisi hissetmedim ama turnusol ped varmis sanirim bunu kullanan varmi doktorun böyle bişey onermedi ama kendimiz alip kullanabilirmiyiz acaba en azindan icim rahat eder. Kullananlar bilgi verebilir mi?