Merhaba, 32. haftaya girdim ve ara ara ağrımlarım oluyor geceleri sürekli uyanıyorum bazen karnım sertleşmiş gibi oluyor. İlk gebeliğim ve 23 yaşındayım. Sağ tarafıma yattığımda çok rahatsız oluyorum yatamıyorum kızımda çok hareketli ama insan ister istemez bazen korkuyor ilk tecrübe ilk gebelik ne olabileceğini pek bilemiyor burdan okuduklarım kadar yorum yapabiliyorum ☺️ Sizce böyle olması normal mi sizlerde durumlar nasıl ? Kontrolüme de 1 hafta var daha.