Eda6161 Hastane tercihiniz nedir? Veya doğumu nerede yapmayı düşünüyorsunuz? Ben imperiale gidiyorum Kırhan beye çok memnunum ama doğum konusunda tereddütlerim var gönül medikal parka gitmek isterdi ama o kadar durumum yok önerisi olan var mı?
Levelmas Eda6161 ben dilek Aydına gidiyorum. 1 gün sonra taburcu olabılecegımı soylwdı sezeryan olacagım. İki ağustostta
Trabzon Eda6161 bende imperial de kirhan beye gidiyorum . Doğumu da orda yapicam. Kirhan beye bazen sinir oluyorum ama iyi bir doktor. Birazcık rahat geliyo bana .
Eda6161 MGi_6161 Orada doğum yapan bazı kişiler olumsuz yorumlarda bulunmuşlar bilemiyorum ondan biraz tedirgin oldum...
Eda6161 Eymen-2007 evet medikal daha pahalı tabi her tahlil için ücret alınıyor diyebiliyorum. Bir de sanırım normal doğum ücreti 2 katı imperiale göre
Eda6161 Trabzon 😁😁 Banada çok sessiz sakin geliyor böyle ağzından cımbızla cümleleri alıyormuşum gibi. Oğlunu kaybetmiş ne kadar olmuş bilmiyorum ama ondan olmuştur diye düşünüyorum
Pink09 Trabzon doktor ufuk beyde öyle hastaları arttıkça ilgisiz oluyıorlar muayene ücreti 175 tl olmuş
Asli_62 Eda6161 bende 6 haftalık hamileyim Haçkalıbabahastanesinde levemt beye gidiyorum çok memnunum
Eda6161 Asli_62 uzak olmasa ben de giderdim belki ama çok uzak 😔 numune hastanesine de gitmek istemiyorum açıkcası pek temiz gelmiyor bana sanırım yine imperial daha iyi gibi
Masalci Kızlar ben de 21 haftalık hamileyim, evime yakın diye fakülteye gidiyorum. Doğum için henüz karar vermedim, özele muayeneye gitmek icin durumumuz çok musait değil ama doğum için özel düşünebilirim. Becerebilirsem normal istiyorum ben:/
Eda6161 Masalci vallaha benim bile durum aynı durumum yok bebek planım bile yoktu sürpriz oldu 😔 borcun harcın içine geldi ama Allahım verir rızkını hayırlısıyla kucaklarımıza almak nasip etsin rabbim. Ben de ondan bundan kısıcam mecbur pahalı testler içinde devlete gidip özele götürücem öyle yapanlar varmış