Glydn Ben makrome anahtarlık yaptırıyorum henüz elime ulaşmadı yapılıyor. Çok beğenerek ve uygun fiyata yaptırdım kapı süsünü de yine aynı yerden indirime denk getirdik yapıyoruz. Fiyat uygun olmasa kendim yapacaktım ama gerek kalmadı😊
Ozgeerkan Anneoluyorr1 watsab numaraniz var mi benim instegram hesabim yok da ordan konuşuruz olmazsa
Burcuveburcum Ftlyztrk1 [url=https://hizliresim.com/lQ3qdE][img]https://i.hizliresim.com/lQ3qdE.jpg[/img][/url] Durununışıltıları sayfası👍
Burcuveburcum Ftlyztrk1 Evet bende beğendim ilk bebeğimde kokulutaş yaptırmıştım bu da değişik bişi olsun dedim🤭