Aysecakan65
benim de ilk gebeliğimdeyim sezeryan olucam rahatsızlığımdan dolayı suan 34+1 haftalığız hiçbir korku yok heyecan çok var bende de bir an önce kavuşayım hissi var korkmuyorum çok şükür korksak da korkmasak da cıkıcak ordan bir şekilde Allah’ın izini ile Allah yardımcımız olsun sağlıkla kavuşalım inşallah