Dilbur Kızlar dün kan tahlili yaptırdım değeri 10 çıktı 28 haftalığım ve hiç demir ilacı kan ilacı gibi Bi ilaç kullanmadım. Demir takviyesi gerekli olduğu zamanlar mı yoksa doğuma hazırlık olsun diye kan değeri normal olsa da alınması lazım mı
sevgitekes Dilbur az düşük çok değil ama kullanman lazım bebeğin kana bundan sonra daha çok ihtiyacı var benim 12 kullanıyorum