Zeynka burcak01 başkasına sormuşsunuz ama tecrübe ettiğimi paylaşmak istedim... Hiç acımadı, hissetmedim bile diyebilirim :)
Zeynka Busraclk korkmayın, ben de çok korkuyordum. Son anda sezaryene döndü doğumum ama çok şükür güzel geçti. İlk 2 gün hafif ağrılıydı. Bol bol destek alıp yürüdüm, merdiven inip çıktım devamlı kendimi çok yormadan. 3 basamak bile olsa inip çıkıyordum :)
Mamiel burcak01 valla iğne anını düşünme derim sinek ısırığı gibi. Ancak ameliyat ani icin aynı şeyleri soyleyemicem