sozer1 32+5 im yalancı sancılar için nst çektirdim doktor istedi normalde iki haftadır hiç bişey çıkmıyoe en fazla 20 çıkıyor sancı bugün 50 65 çıktı doktor bişey yok ama haftaya tekrar çekelim dedi ama merak ettim yinede 😬
lalenur sozer1 benimde 35 haftalikken bir kere 60 a kadar vurdu doktor yatis verdi erken dogum riskine karsi 1 gece hastanede kaldim sanirim duzenli bir sekilde seyrederse sancı o zaman sıkıntı olabiliyor sende ne sıklikla vurdu 50lere filan
CicekGirayBysl sozer1 33 haftadan beri sancılarımın en düşüğü 80 çıktı en fazla 120 yattık hastAnede sancıları kesitler. 36+6 oldum açıklık 1cm 🤦🏻♀️ Gelmiyor oğlum sancı var icraat Yok
lalenur sozer1 aslında cok degilmis benim doktorum biraz pinpirik o yuzden yatis vermisti benimde bir kere 60 olmustu sadece
CicekGirayBysl sozer1 senin ki erken evet ama benim ki şuan 3200 kilosu daha kalırsa nasıl doguracam diye düşünüyorum 🙈 rabbim sağlıkla almayı nasip etsin kucaklarımıza
Tubitubi Ay bende bugun cektirdim doktor oyle bisey demedi sanci ile nerde yaziyo sancinin kac oldugu hic bakmadim
sozer1 hanife1655 ay ben bugün iki defa kustum hiç bişey yiyemedim doktor ilaç ismi verdi dil atı şeklinde kullan dedi
Annecan 37+2’sancılar aldı basını gidiyor nst de sürekli 70 80 100 40 50 falan 35 te akcıger ıgnesı vurulduk 1 cm acıklık var ama gelen yok 🤦♀️🤷♀️
sozer1 Annecan demek açıklığın geç ilericek , kilosu flasn iyiyse doğabilir diyorsa doktor merdiven in çık squat yap hurma ye hızlansın açılman ama bende 1 hafta daha dursuun
Esramese sozer1 cokta korkutma kendini bnm erken dogum riskim vardi sancilarim130 150lerdeydi en son ve 1cm aciklik var nisan gelelide 2hafta oldu simdide dogmak bilmiyor derken gribim 2 3gundr nefes bile alamiyoken kasilmalrm artti geliyor heralde
Annecan sozer1 Şuan 3600 gözüküyor ama ultasona güvenmıyorum fazla ölçüyorlar. Cunkü baska yerde 3300 cıkıyor. Hurmayıda yiyorum yürüyüşte yapıuorum ama açılma cok geç ilerleyecek gibi pazartesı 38 oluyorum 38 de gelirse daha fazla kilo almadan en azından normal doğum yapabılırım🙏