Arkadaşlar merhaba. 30 haftalık hamileyim. Normalde 75B beden sütyen giyiyorum. Şu anda da aynı beden bana oluyor, herhangi bir şişme/büyüme yok. Fakat sütyen aldığım mağazadaki görevli bana doğumdan sonra sütten dolayı göğüslerimin şişeceğini söyledi ve 80B verdi. Eve gelip denediğimde büyük olduğunu gördüm. Değiştirip değiştirmemekte kararsızım. Sizce doğumdan sonra göğüsler şişiyor mu? Var mı böyle bir şey?