Ayse34 38+0 haftalığım dün doktora gittim bebek hâlâ kanala girmemiş dedi normalde girmiş olması gerekiyordu dedi. Boynuna kordon dolanmışsa girmemiş olabilir dedi. Bu kaftaya kadar bebeği kanala girmeyip sonrasında normal doğum yapan varmı?
Matmazell Ayse34 37+4’üm pazartesi gittim doktora benmde daha kanala inmemiş ama doğum pozisyonunda cuma günü tekrar gidicem bakalım