Serpil02 Kızlar bu sabah 7.30 dayanamdım gebelık testi yaptım ovulasyonun ustunden 10 gün gecti saat 10.20 de baltımki ikinci çizgi belirmiş sabah hafiften cok cok zor görünen çizgi vardı gibi bilemiyorum belkı bana öyle gelmiştir sizce varmı https://i.hizliresim.com/p5XEPa.jpg
Esrayusuf Serpil02 var bencede benimde böyleydi ertesi gğn kan vermiştim 28 çıkmıştı hayırlısı olsun inş kuzum 😘
zynpgdkl Serpil02 benimde gebelik testim böyle çıkmıştı☺️ 3-5 gün bekledim kan verdim pozitif çıktı.. şuan 24+5 haftalığız.. sizede hayırlı uğurlu olsun😇sağlıkla kucağınıza alın inşallah
ulkukrts Serpil02 benim testim de bu şekilde çıkmıştı 1-2 saat içinde iyice koyulaşmıştı bence var inşallah vardır 🥰🙏🏻🤲🏻
Serpil02 zynpgdkl aminnn inşallah vardır cok tesekkür ederim rabbım bebegınızı kucagınıza almayı. Nasıp etsın inşallah
Badevehande Benimde ikinci silik çizgi böyleydi ama 1 gün adetim gecikmişti 3 gün sonra bi daha test yap bence hayırlı olsun😊
EngucluAnne Serpil02 beklemis testler dikkate alınmaz ya tekrarla yada direk kan testi yaptır ovulasyon üzerinden 10 gün geçti diyorsun idrar testinde 10 gün de asla belli olmaz kanda bir ihtimal canım
Serpil02 EngucluAnne yok bırcok arkadasım 10.gun test yapıp öğrendi var yanı ama o benı bulurmu bilmem tesekkür ederim
balasininanasi Benim testimde böyleydi. Emin olmak için kan testi yaptirdik 😊 Hayırlısıyla gebesinizdir inşallah ☺️
Deletedmom2224 Serpil02 testin çizgisi nu kadar belirgin çıkmaz gebelik var gibi gözüküyor hayırlı olsun 💕