Selam kizlar 16+4gunluk hamileyim tsh ilk haftlarda düşük çıkmıştı ilac felan hic kullanmadim henuz doktorum gerek duymadi olabilir ilk haftada dedi ilerki haftalarda bakariz bi sikinti varsa ilac veririz dedi 2 gun once saglik ocaginda kan verdik bu seferde yuksek cikmis 5.35 cikmis pazartesi randevum var gidicem hastaneye ama bu bebegime suan bi sıkıntı yaratirmi neden böyle oldu yükseldi? 🙁🙁