HalimeElifYilmazKurt hamilelikte kullanılmıyor hatta ben niyetine girdiğimde Ağrı kesiciyi bile bıraktım ama hamilelikte bitkisel
İlaçlar veriyorlar ben aldım ama oda cok etki etmiyor bence genede psikolojik olarak ilaç içiyorum hissi
Bi şekilde rahatlatıyor ama zaten hamileliğin ilk üç
Ayı normalin cok cok cok üstünde agresifleşiyoruz depresyona giriyoruz bi sürü
Sendrom yaşıyoruz ama hayatımda hiç
Bi ilaç Beni hamilelikte uyuduğum kadar huzurlu uyutmadı hiç
Bi ilaç beni bebeğimi hissettiğimde sakinleştirdiği kadar sakinleştirmedi ve tüm o kötü karamsarlıklarım bitti cünkü her akşam yarın için düşünmem gereken güzel umutlarım oldu tabiki
Sizin rahatsızlığınız nedir bilmiyorum ama herşeyin
En iyi ilacı bebeğini hissetmek sanırım sevgiler