Arzumurkmez Hareketleri bu sabahtan beri çok az. 35+3teyiz. Normalde çok hareketlidir dışardan izliyorduk hareketlerini. Böyle olan var mı yoksa sadece bi günlük bişey mi acaba
Oglusannesii Arzumurkmez eskiye nazaran hareketleri bendede azaldı ama uygulamada falan normal yazıyor yani olunca kuvvetli oluyor eskisi gibi kıpır kıpır değil az ama şiddetli
Pnrhmz Arzumurkmez biraz dinlenin sol tarafiniza yatın tatlı birseyler yiyin tekrar izleyin hareketlerini zaten bu haftalardan sonra artık yerleri daraldıgı için eskisi kadar belirgin harketlerde bulunmuyorlar 😊
Buharaa 36 haftaligim bende de öyle hareket ediyor ama eskisi sık sık değil ben buradayım anne diyor bana yetiyor cok fazla takmayın eger hareket ediyorsa sorun yok demektir az yada cok hareket etmesi önemli değil 😊