Kizlar gorenler olmustur belki dun bir post açmistim kahrengi lekelenmem ve kasilmam var diye hastaneye gittim acilmama bakildi yoktu gelen lekenin sebebini anlamadik dediler nts ye baglandim sancim yoktu ama kasilamalarim vardi bunlarda dogum icin yetersiz dedi fakat tansiyonum 160 larda falandi 3 4 kez bakildi 150 160 arasiydi hep idrarda enfeksiyon cikti o onemli degil dediler yatmam gerektigini kontrol altinda durum saatte bir tansiyonun olculcek dedi ama istersem evde de aletim varsa yapabilirsin dedi bende ciktim neyse 11 bucuk gibi evdeydik uyuduk 2 gibi lavaboya kalktim ve o bahsettiginiz sumuksu damar seklinde kanli akintim geldi kendimi silince sizce bu nisan mi yoksa muaneden sonra olmasi normal mi daha oncede acilma muanesi olmustum 2 3 kez ama hic boyle bisey gelmemisti bildn yardimci olabilir mi acaba