Bursali evet Can'ım gerçekten az kaldı. İyi bir doktor bulmak lazım. Ben Gemlik'te yaşadığım için acil durumlarda buradaki acıbademde Ömer beye gideceğim. Ama bursa acıbademde bir doktoru söylüyorlar çok iyi diye ama adı aklıma gelmedi. Hatta eşimle düşünüyoruz acaba acıbadem siğortayı çocuk içinde başlatsakmo diye 🤔 Çok kararsızız ☹😮