Kızlar,tecrübeli bir anne fakat cahil bir gebe olarak sizlere bi sorum var🤗33.haftamın sonlarında sizin o nişan diye tabir ettiğinize benzer bi şey geldi ama kanlı değildi.Daha önce görmediğim için anlam veremedim.bugünde wc den sonra silinirken turuncumsu oldu peçete ve adet ağrısı gibi geçmeyen ağrılarım var.Sağlık ocağında ki ebeme gittim.Şuan 34+2 yim.Ebe doktora gitmemi söyledi,nitekim doktor bugün çağırdı.Ama sülale olarak 42 haftadan önce doğurmayan bi yapımız olduğu için şaşırdım bu duruma.Daha önce böyle bişey yaşayan varmıdır acaba