SEMA19 Ben Ocak 2 de hamile kalmışım doktorun hesabına göre. Ocak 28 de test yapmıştım evde 2 tane 2’side negatif çıkmıştı. Daha sonra 14 şubatta test yaptım. Pozitif çıktı ve 7 haftalık hamile olduğumu öğrendim doktora gidince. Ocak 28’de yaptıgım testte neden negatif çıktı anlayamadım 🤦🏻♀️