Asli_62 tatlım ben bu ay rahim filmi çekildim ayın 5 inde 10 unda da yumurtlama olduğunu düşünüyorum bu arada BAT 28 haziran SAT bugün ben kesin hamileyim gözüyle bakıyordum çünkü göğüslerim asla şişmez sadece gebelikte şişiyor daha önce bi kürtaj bir de dış gebeliğim var rahim filmi sonrası yumurtlama günü değişmiş olabilir mi diyorum