Hsnoya Meraba güzel anneler bir oğlum var dun öğrendim bir de kızım olacak inş 😊😊15 haftalığız 13 haftalikken benziyor demişti Dr umuz dün de kesinleşti inş saglikla kucağıma alabilirim darısı tüm isteyenlere inş 😊💕💕💕💕