Ben 28+3 günlük hamileyim. Bebeğimin haraketleri 25. Haftadan sonra daha az olmaya başlamıştı. Bu hafta iyice azalmış gibi hissediyorum. Sert tekmeleri falan yok. Dönerken falan sanırım çarpıyor ediyor küçük küçük bir iki vuruyor geçiyor. Karnımı sallıyorum, dürtüyorum, tatlı yiyorum. Soluma uNaıyorum, sırt üstü bekliyorum konuşuyorum ama yok.
Daha iki gün önce doktordaydım iyi olduğunu söylemişti. Niye böyle? Endişelenmem gerek mi? 😔