Benım 6 aydan berı var ama doktorum engel olmadıgını bnm ıcon normal dohumun daha ıyı olacagını,soyledı daha cabuk,gecermıs se
zeryan,olursan,kolay,gecmız enfeksyon,dedı bebege zararı,yok,m etme bnde 40 haftadayım ama hıcte dogcak,gıbı degıl sunıyle gırcem doguma galıba