Kızlar merhaba. 20+2 deyim Bebeğimin hareketlerini 18.haftadan beri hissediyorum ve normalde çok hareketli bir bebek. Fakat 2 gündür çok az hareket ediyor. Tecrübe eden var mı sebebi ne olabilir? Korkmaya başladım artık. Devamlı tetikte hareket ediyor mu diye bekler hale geldim