tugba04 Kzlar doktorunuz cati muaynesinde size rahim yumusamis vs gibi biseyler dedimi ben 37+5im bugun cati muaynesi olduk rahim yumusamis cok guzel dedi 40 haftayi beklemeye bilir dedi insallah bakalim sacim fln yok ama ne olcak
Zeynep23 tugba04 bana öyle bişi demedi ama bu bebeğin 10 günü var dedi kanala doğru ilerliyor dedi güzel bir ıkınma ile doğarsın dedi heyecanlıyım minnoşum gelsin sağlıkla mutlulukla bide kız bizim ki 10 gün önce gelir diyo eskiler Yen'i nesil kızları çok fena 😀😀
tugba04 Zeynep23 bizimde dogum kanalina inmeye baslamis rahimdede yumusama varmis bakalim artik hayirlisiyla dogsunlar 😃
Semanurmurat Bizde 39+2 deyiz bugün çatı muayenesi oldum 1 cm açıklık var dedi ara ara yalancı sancılarım oluyor bekliyoruz bakalım hayırlı sağlıklı gelsin bütün melekler insallah😊