Gulsahhatuun Arkadaşlar şu an 30 + 2 ama düzenli beslenmekten çok sıkıldım bazen yemek yemek istemiyorum veya abur cubur yiyiyorum. Sonra vicdan azabı çekiyorum 🤦🏻♀️ sizde de oluyor mu bu durum