ZeHRAa Esr migde bulantılarIm geçti çok şükür kasIk ağrılarım oluyo arada onun dışında halsizlik ve yorgunluk hissi var bende
Cemoss Esr valla canm ben hala kusuyorum ve midem bulanyo ne yazkki gecmedi 😒 ve sancı gibi degisik seyler oluyo
ZeynepKara Esr 16+3 teyim çok şükür mide bulantılarım geçti 1 haftadır düzenli yemek yemeye başladım kasık ve bel ağrım oluyo bacağıma krampta giriyo doktorum magnezyum yazdı yeni başladım inşallah faydasını görürüm
Hsnoya Mide bulantısı açken oluyor ama daha önceleri aç tok sürekli vardı geçti diyebiliriz o yüzden çok şükür 😊 halsizlik yorgunluk uyku hali devam arada kasık ağrısı da oluyor 😔baş agrisi da eklendi su sira cok fena sekilde 😐onun dışında ben de nefes darlığı oluyor konuşurken falan daha 15 haftaligim ama sanırım tiroit var ondan ilaç kullanıyorum belki de yan etkisi 😑
Nuran7043 16+5maalesef hala bulantılarım geçmedi. Üstüne bir de mide yanması eklendi. Hamilelikten zevk alamaz duruma geldm. 9 ay sürerse bulantılar diye çok korkuyorum 😔😔
Arzuu 13+5 bulantılar büyük oranda azaldı🙏🏻 Ara sıra oluyo bazı kokularda. Bi kaç gündür kasıklarımda ağrı oluyo ama normalmiş. İştahım açıldı sürekli açım😋 gündüzleri çok enerjik akşamları çok yorgunum 😂
Zynpdmr 12+6 mide bulantim hic olmadi.Bu ara felaket sekilde basim agriyor ve kulaklarim ugulduyor cok rahatsız edici 😩
gulsahyazoglucan Zynpdmr 15+2 aynen öyle baş ağrısı ve kulak uğuldaması hem kabulleniyorum normal diyorum hem korkutuyor insanı bi an önce geçsin artık☹ onun dşında bi şikayetim yok şükür🙏☺
Aysenurtsr 14 haftaligim. Bulantilarim bir azaliyor bir geri geliyor cozemedim hala 🤗 Kasik batmalarim oluyor, calisiyorum, yoruluyorum biraz eve gelince 5 te direk uyuyorum bu aralar.
Eomrk3 16+6 olduk bulantılarım azaldı ama tamamen geçmedi halsizlik yorgunluk cok oluyo ve kasık agrısı da ara ara oluyo
Burcu8 13+4 üm bulantılarım hala çok fena zerre azalmadı 🤢 kasık ağrısı her daim var zaten alıştım sanırım ona.ama bu ara eklenen bi baş ağrısı var çıldırtıyor beni 😭
Esilamm CemileAtaAktan ZeynepKara üçümüz de hemen hemen aynıyız hangimiz önce Doğum yapacak acaba hanımlar ☺☺
CemileAtaAktan Tam 16 olduk ama gecmedı her yedıgım seyden en fazla 15 dk sonra hepsı (su dahıl) cıkıyo :/
Snur94 Esr çok yoğun kokular tetikliyor bulantımı onun dışında normalde gayet geçti çok rahatladım sadece sabah sıkıntı karnımda kasılma şeklinde kramplar ve bel agrım oluyor arada onun dışında başka bişey Yok üşüme problemim vardı onu da atlarsak tam süper olacak inşallah
Asenam Benim de geçti bulantılar ama ara ara bulanıyor gene bide benim aşırı iştahım açıldı ilk hamileliğimde hiç böyle değildi gece uykudan uyanıp yemek yiyorum benim gibi olan varmı acaba 🙈😂