tugrakubra_1 evett maalesef su içemiyorum.zorluyorum kendimi ama yok en fazla günde 1 lt içebiliyorum.daha fazlasını midem almıyor 😔 15+4teyiz az su içmenin bebeğime bi zararı olur mu? hala hareketini de hissetmedim normal mi bu durum?
defne55 tugrakubra_1 bende içemiyordum ama doktorum bu sıcaklarda bol bol su icmen lazım dedi zorluyorum kendimi içmek canım sende zorla gerçkten zaten sıcak su içmiyoruz bide terliyoruz vücut susuz kalıyor
Sivasgelini tugrakubra_1 canim bende icemiyordum icinde kusuyordum filan sonra kum dokmeye basladim e tabi mecburen salatalikla suya dayandim surekli siselerle dolasiyodum simdi alistim cok sukur iciyorum hatta icmeme ragmen doktor gecen hafta suyu biraz daha ic dedi lutfen kendini zorla bu konuda 😘
Akademisyenanne tugrakubra_1 ben de icemiyorum. Hoşaf yapiyorum. İcine cubuk tarcin atiyorum. Guzel oluyor. Ayran falan iciyorum. Oyle geciyor
tugrakubra_1 defne55 evet zorlamam gerekiyor bugün içebildiğim kadar çok içmeye çalışacağım bebişlerimiz için mecbur 😊
tugrakubra_1 Sivasgelini yaaa o kadar içmene rağmen biraz daha fazlasını mı yapman gerekiyormuş? işimiz zor o zaman 😊 bayağı yüklenmek lazım demek ki
Akademisyenanne tugrakubra_1 seker kullanmayin derim😊 ben sekerisz yapiyorum. İcine bir cubuk tarcin, iki karanfil, bir dilim de limon katiyorum. Guzel oluyor.
tugrakubra_1 kayramom1 yaaa ne kadar güzel keşke bende öyle olabilsem çok şanslısınız maşallah diyelim 😊
tugrakubra_1 honey kendimizi zorlamamız lazım ama ben açtım bi tane 500 ml bitirdim sende şimdi kalk hemen bi bardak iç 😄
tugrakubra_1 honey aslında saat başı bi bardak içsek 2lt olur hatta aşar bile ama tabi onu yapabilmek problem :))