cansu23 ben orda doğum yaptım.dr mesut bey idi normal doğum değildi benim ama olsa da geleceğini ve para almadigini duydum.. ki zaten genelde kendisi nöbetçi. Yrdmci docent oldu kendileri 100 tl ancak beylikdüzü indirimi oluyor 85 tl ödeniyor. Ben memnun çıktım o hastaneden ama herkesin farklı tabi memnuniyeti