Ben gaziosmanpaşa hastanesine gidiyorum ,Dr aylin güneş çok çok memnunum öncelikle istediğiniz her an ulaşabilirsiniz istediğiniz herşeyi sorabilirsiniz çok sıcak kanlı ben cok iyi elektrik aldım kendisinden ,öncesinde baska bi sebepten gitmiştim hamile kalınca baska bi doktora gittim ama o sıcaklığı bulamadım tekrar aylin hocaya döndüm😊