Hamidedmr canım ben 1 aylıkken komple evde kendim boyamıştım saçımı şimdi 6 aylığız doğumda saçlarımın iyi görünmesini istediğim için dr.uma sordum son kez ne zaman boyatabilirim diye 27. Haftaya kadar önermiyoruz demişti bende dip boyası yaptırmadan ombrelerimi yenilettim. Bu arada arkadaşlarımın saçını hep ben boyardım bunuda sordum kokunun zararı var mı diye koku etki etmez bir sakınxası yok demişti ama ben hep hava alan ortamda boyama yaptım.