kizlar 37+5 olduk. iki hamileligimdede preeklampsie vardi bunda simdiye kadar preeklampsie yoktu, ama dün aniden elim ayagim sisti basim agriyo ara ara basim dönüyo. 37 haftadan sonra da baslayabilirmiki bu preeklampsie bilgisi olan varmi. bu arada havalarda cok sicak 38 derece sicak ta sismeyi tetiklermiki. normalde yarin kontrolüm var beklesemmiki yarini yada bugün gitsemmiki. offf iyi gidiyoduk yaa