shrbrk bakılıyor ama zaten genelde anne negatif kan grubu taşıyorsa mutlaka olunuyor doğumda da eğer bebek annenin kan grubundan sa olmaya gerek kalmıyor ama babanın kan grubundan ise tekrar bir iğne daha oluyorsun benim kızım babanın kan grubundan 1 tanecik daha olduk negatif olmasında iğne olmaya raziyim 😀