Lierac ve bebe yagi kullaniyordum. Hersey yolundaydi. Ta ki son 3 haftaya kadar😔 aksam birsey yoktu sabah kalktim göbek deligi yaninda 3 cmlik 4 tane catlak, sonra karnin alt kisminda minik minik catlaklar. Yani catlayacaksa catliyor. Basta baya uzuldum ama onune gecemiyorsun maalesef. Catlaklar her gun uzuyor su anda. Tamamen vucut yapisiyla ilgili. Ben artik umursamiyorum.