Evet en son burda dogum hikayemi yazmak banada nasip oldu hamileligimi 3 ayinda öğrendim ve bana süpriz oldu hic beklemiyorduk cunku dusunmuyordum 3.5 yasinda bir kizim vardi. Ama öğrendiğim günden beri bir tatli heyacan sardi beni birde doğum korkusu. Çok şükür rahat gecen bir hamileligim vardi duzenli kontrollere gittim ve en son geldik 40 haftaya ama ne sanci var nede bir belirti en son 40+4de doktor kontrolum vardi doktor bakti ve çok şükür yaşiyor dedi ve bana hemen yatış verdi şimdi nasil korkuyorum anlatamam odadan ciktim annem esim koldorda bekliyorlardi gozumun icine baktiklarinda kendimi tutamadim hüngür hüngür ağlamaya başladım annem ve esim beni sakinleştirmeye çalışiyorlar ama nafile 9 ay boyuncada korkularim yuzunden gebe okuluna gittim moral almak icin herkes bana 2.dogum rahatdir merak etme ilk yasadiklarin gibi olmayacak deyib duruyorlardi ne ise kendimi motive etmeye çalışıyordum sen yaparsin diyordum bak ilk dogum yapmissin kizlar bu arada bir insanin kendine guvenmesi motive etmesi çok önemli ne ise geldik gebe servisine heyacan sardi beni ellerim buz kesti her kes disarida kaldi kayit islemleri bittikden sonra beni nstye aldilar 2.bucuk acikligim ve sancim cikti sabah 4 kadar orda kendi sancimi cektim kolidorda gezdim annem surekli belime masaj yapti suguat hizli yurus derken saat 4de acikligim 5sm olmustu beni dogumhaneye aldilar biraz suni sanci takviyesi yaptilar kizlar siz siz olun sancilarinizi asla yatakta gecirmeyin ben 9sm olana kadar her sanci geldiginde hizlica yurudum ebem belime masaj yapti ellerimden tutdu çömelme hareketi yapti ve ben doguma hazrdim doktorumu cagirdilar doktorum geldi 2ikinma sonunda 17.07 saat 11.05de minik prensesim doğdu bu arada doktorumun beni motive etmesi sen basarirsin demesi beni dahada guclendirdi tavsiyem doktor seciminizi guzel yapin size dogumu anlatsin ikinmayi bilmek cok onemli bebek dogdukdan sonra cok rahatlıyor insan sanki yeni dogmus kus gibi oluyorsunuz hafifliyor insan cok şükür ben dogurdum biraz gec oldu ama cok sukur melegim yanimda mışıl mışıl uyuyor uzun oldu ama hakkinizi helal edin Rabbim bebek bekleyen butun hamisleri bir avazda kurtarsin ha bu arada ben de doguma giderken 11 hurmayi yari bolub 3 bardak suyla kaynatdim 1.5 olunca sicak halde icdim beni doguma aldiklarinda sancim varken evde kardesim meryem ana otunu suya koydu dua okudu benim icin dogumdan sonra hemen cikardi cok sukur 2.dogum yapacaklara sozum hic korkmayin cok rahat geciyor gercektende. Benim hikayem bu kadar sorusu olanlari seve seve cevaplarim hadi simdi happykids bizi bekler😗🤗