KukyFurMama kbrabyk mevsim meyvelerinden kayısı şeftali iyi geliyor, mideniz bulanmıyorsa tavsiye ederim
kbrabyk Sedadncr ılık suyu deneyeceğim ama ilk haftalarda mide şişkinliği erken değil mi son haftalarda daha çok oluyor diye biliyordum
kbrabyk KukyFurMama mide bulantım yok gibi sadece sabahları oluyor oda geçiyor çok şükür 🙏🏻 ama mide şişkinliğim bazen mide bulantısı gibi hissettiriyor
Aycan16 bende 6+3 dun ultrasonda bebegin kalp atislarini gorduk bu sabah uyandim wc de peceteye hafif pembemsi bir leke geldi ödüm patladi doktorumu aradim hemen progestan iç dedi ictim ama cok korkuyorum 😭😭
Edibesezerva Aycan16 korkma inşallah Allahtan birşey olmaz benimde o haftalarda lekelerim gelmişti hala yerleşme kanamaları olabiliyor canım
Bdjd kbrabyk ilik sudde ice bilirsin bende ilk haftalarda midem rahatsiz ediyordu ilik sud iyi gelmisdi
Aycan16 Edibesezerva simdilik birsey yok ama ne bilim korktum 2 kere kurtaj oldum daha once panik oldum ondan sanirim