Kızlar selam
Son 1 aydır inanılmaz yoğun burun tıkanıklığı yaşıyorum. 15+3uz bugün. En başta soğuk algınlığıdir diye dusunduk, doktorum kısa süreli iliadin kullanalım dedi. Ama ben daha sonra tatile filan da gittim ve araba yolculugu benim icin tam bir çile oldu. Asla nefes alamadım. Şimdi döndüm ama hala nefes alamıyorum. Kbbci bir doktora gidicem ama, sizin de basınıza geldi mi bu durum?? Neler yaptınız?? O kadar tikaniyorum ki nefes dahi alamıyorum