Gulgulcan Kızlar 27. Haftaya girdim avuç içim ve Ayak tabanım fena kaşınıyor biseye işaret olabilir mi acaba
Ezgi60 Benim de olmuştu. Doktorum karaciğerden süphelenip tahlil istemişti. Basit bir ailerji çıktı. Krem vermişti bi kaç gün kullandım